Meuteruf Balu

Mir wend oises Beschte tue,
zeme gemmer niemals Rueh.
Bi Wind und Wetter dusse si,
mir sind immer voll debi!
Fürle, helfe, lache, tanze,
mir kenned alli Tier und Pflanze!
Mitenand, fürenand
Meute Balu!
 
 

Meuteleiterin

Die Meuteleiterin koordiniert die Zusammenarbeit zwischen den Rudeln Hathi, Wukai und Mogli. Zudem ist sie die Ansprechpersonen für die Rudelleiterinnen.

Christina Graf / Thari

Hoi zäme, ich bin dThari. Ich bin sit em Herbst
2005 i de Pfadi dihei, zerst bi de Bienli und dänn bi de Gruppe Adler. Vier
Jahr bini Rudelleiterin gsi bi de Wölfli. Im Summer 2016 hani dMeute Balu
überno. Ich han u Freud dra verusse zsii, boue, bastle, spiele, anderi
Pfadilüüt kenne zlere, Verantwortig züberneh und de Chind ihri strahlende
Gsichter zgseh! Usserhalb vo de Pfadi heiss ich Christina Graf. Ich bin 1998
gebore. Mini liebste Beschäftigunge neb de Pfadi sind Musiziere, Näihe und
Male. Ich bi im Lee id Schuel und denn es Jahr als Au-Pair uf England, bevor ich de Summer (2018) motiviert is Maschineboustudium a de ETH starte. 

Leoni Hertig / Yinghua

Hallo, ich bin d`Yinghua und sitem Summer 2007 ide Pfadi. Bide Wabe Rose hani ahgfange, denn bini zude Gruppe Loi cho und nacher hani no es Jahr als Pio verbracht. Sitem Summer 2015 leit ich im Rudel Wukai und bin denebed au als Meuteleiterin tätig. Usserhalb vode Pfadi heiss ich Leoni Hertig und bin im Januar 2000 gebore. Momentan gan ich id FMS im Rycheberg. I minere Freizit tanzi sehr viel und gan jede Samshtig mit Vorfreud id Pfadi. Ich los gern Musig und wenn no Ziit blibt, unternimi gern öbis mit mine Fründe. Ich freu mich witerhin uf unvergesslichi und luschtigi Pfadimoment.